Piegādes Politika

Piegādes Politika

Stila tiecas nodrošināt vienkāršu, uzticamu un caurskatāmu piegādes pieredzi. Zemāk atradīsiet visu svarīgo informāciju par mūsu piegādes procedūrām.


Piegādes teritorija

  • Valstis: Pašlaik mēs piegādājam uz Latviju, Lietuvu un Igauniju.

  • Paplašināšana: Nākotnē tiek apsvērta paplašināšanās uz citām valstīm.


Piegādes izmaksas

  • Latvija, Lietuva un Igaunija: Bezmaksas piegāde visiem pasūtījumiem.

  • Nav slēptu izmaksu: Visas izmaksas ir redzamas norēķinu laikā.


Pasūtījumu apstrādes laiks

  • Apstrāde: Pasūtījumi tiek apstrādāti 1–2 darba dienu laikā (pirmdiena – piektdiena).

  • Termiņš: Pasūtījumi, kas veikti līdz plkst. 17:00 (CET), tiek apstrādāti tajā pašā dienā.

  • Nedēļas nogales pasūtījumi: Tiek apstrādāti nākamajā darba dienā.


Piegādes laiks

  • Aptuvenais piegādes laiks: 5–7 darba dienas.

  • Darba dienas: Piegāde notiek no pirmdienas līdz piektdienai.

  • Piezīme: Piegādes laiki ir orientējoši un var mainīties ārēju faktoru dēļ (piemēram, laikapstākļi vai pārvadātāja aizkavēšanās).

  • Kopējais piegādes laiks: No 7 līdz 15 darba dienām līdz pasūtījuma saņemšanai.


Piegādes metode

  • Pārvadātāji: Mēs sadarbojamies ar uzticamiem partneriem, piemēram, Omniva, DHL un Latvijas Pasts.

  • Apdrošināta piegāde: Visi sūtījumi ir apdrošināti. Zaudējuma vai bojājuma gadījumā lūdzu sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanu.

  • Ilgtspējīgs iepakojums: Mēs izmantojam videi draudzīgu iepakojumu, cik vien iespējams.


Izsekošanas informācija

  • Apstiprinājums un izsekošana: Pēc nosūtīšanas jūs saņemsiet e-pastu ar izsekošanas datiem un pārvadātāja nosaukumu.

  • Pasūtījuma izsekošana: Jūs varat sekot savam pasūtījumam mūsu izsekošanas lapā, ievadot izsekošanas numuru.

  • Palīdzība: Jautājumu gadījumā par izsekošanu sazinieties ar klientu apkalpošanas dienestu, izmantojot saziņas formu.


Trūkstošas preces

  • Ziņošana: Trūkstošās preces jāziņo 7 dienu laikā pēc piegādes uz info@stila.lv.

  • Risinājums: Mēs atrisināsim problēmu pēc iespējas ātrāk, nosūtot aizvietotāju vai atmaksājot pirkuma summu.


Atgriešanas noteikumi

  • Termiņš: Atgriešana iespējama 30 dienu laikā pēc preces saņemšanas.

  • Nosacījumi: Precei jābūt nelietotai, nesabojātai un oriģinālajā iepakojumā. Personalizētas preces netiek pieņemtas atpakaļ.

  • Izmaksas: Atgriešanas izmaksas sedz klients, izņemot gadījumus, kad prece ir bojāta vai neatbilst aprakstam. Tad izmaksas sedzam mēs.

  • Atmaksa: Tiek veikta 14 dienu laikā pēc atgrieztās preces saņemšanas, izmantojot sākotnējo maksājuma metodi.


Noliktavas izmaksas

  • Mēs nepiemērojam nekādas papildu noliktavas izmaksas par atgriešanu.


Atgriešanas izmaksu pārskats

  • Bojāta vai kļūdaina prece: Atgriešanas izmaksas tiek pilnībā segtas.

  • Atteikšanās no pirkuma: Faktiskās atgriešanas izmaksas sedz klients (piemēram, nepareizs izmērs vai pārdomas).


Kontaktinformācija

Uzņēmuma nosaukums: Quantumrise Group Limited
Adrese: Flat/RM A 12/F ZJ 300 300, Lockhart RD, Wan Chai, Hong Kong
E-pasts: info@stila.lv
Uzņēmuma reģistrācijas numurs: 78000436
Klientu apkalpošana: Pirmdiena – Piektdiena, 09:00–17:00
Saziņas forma: Klikšķiniet šeit