Piegādes Politika
Piegādes Politika
Stila tiecas nodrošināt vienkāršu, uzticamu un caurskatāmu piegādes pieredzi. Zemāk atradīsiet visu svarīgo informāciju par mūsu piegādes procedūrām.
Piegādes teritorija
-
Valstis: Pašlaik mēs piegādājam uz Latviju, Lietuvu un Igauniju.
-
Paplašināšana: Nākotnē tiek apsvērta paplašināšanās uz citām valstīm.
Piegādes izmaksas
-
Latvija, Lietuva un Igaunija: Bezmaksas piegāde visiem pasūtījumiem.
-
Nav slēptu izmaksu: Visas izmaksas ir redzamas norēķinu laikā.
Pasūtījumu apstrādes laiks
-
Apstrāde: Pasūtījumi tiek apstrādāti 1–2 darba dienu laikā (pirmdiena – piektdiena).
-
Termiņš: Pasūtījumi, kas veikti līdz plkst. 17:00 (CET), tiek apstrādāti tajā pašā dienā.
-
Nedēļas nogales pasūtījumi: Tiek apstrādāti nākamajā darba dienā.
Piegādes laiks
-
Aptuvenais piegādes laiks: 5–7 darba dienas.
-
Darba dienas: Piegāde notiek no pirmdienas līdz piektdienai.
-
Piezīme: Piegādes laiki ir orientējoši un var mainīties ārēju faktoru dēļ (piemēram, laikapstākļi vai pārvadātāja aizkavēšanās).
-
Kopējais piegādes laiks: No 7 līdz 15 darba dienām līdz pasūtījuma saņemšanai.
Piegādes metode
-
Pārvadātāji: Mēs sadarbojamies ar uzticamiem partneriem, piemēram, Omniva, DHL un Latvijas Pasts.
-
Apdrošināta piegāde: Visi sūtījumi ir apdrošināti. Zaudējuma vai bojājuma gadījumā lūdzu sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanu.
-
Ilgtspējīgs iepakojums: Mēs izmantojam videi draudzīgu iepakojumu, cik vien iespējams.
Izsekošanas informācija
-
Apstiprinājums un izsekošana: Pēc nosūtīšanas jūs saņemsiet e-pastu ar izsekošanas datiem un pārvadātāja nosaukumu.
-
Pasūtījuma izsekošana: Jūs varat sekot savam pasūtījumam mūsu izsekošanas lapā, ievadot izsekošanas numuru.
-
Palīdzība: Jautājumu gadījumā par izsekošanu sazinieties ar klientu apkalpošanas dienestu, izmantojot saziņas formu.
Trūkstošas preces
-
Ziņošana: Trūkstošās preces jāziņo 7 dienu laikā pēc piegādes uz info@stila.lv.
-
Risinājums: Mēs atrisināsim problēmu pēc iespējas ātrāk, nosūtot aizvietotāju vai atmaksājot pirkuma summu.
Atgriešanas noteikumi
-
Termiņš: Atgriešana iespējama 30 dienu laikā pēc preces saņemšanas.
-
Nosacījumi: Precei jābūt nelietotai, nesabojātai un oriģinālajā iepakojumā. Personalizētas preces netiek pieņemtas atpakaļ.
-
Izmaksas: Atgriešanas izmaksas sedz klients, izņemot gadījumus, kad prece ir bojāta vai neatbilst aprakstam. Tad izmaksas sedzam mēs.
-
Atmaksa: Tiek veikta 14 dienu laikā pēc atgrieztās preces saņemšanas, izmantojot sākotnējo maksājuma metodi.
Noliktavas izmaksas
-
Mēs nepiemērojam nekādas papildu noliktavas izmaksas par atgriešanu.
Atgriešanas izmaksu pārskats
-
Bojāta vai kļūdaina prece: Atgriešanas izmaksas tiek pilnībā segtas.
-
Atteikšanās no pirkuma: Faktiskās atgriešanas izmaksas sedz klients (piemēram, nepareizs izmērs vai pārdomas).
Kontaktinformācija
Uzņēmuma nosaukums: Quantumrise Group Limited
Adrese: Flat/RM A 12/F ZJ 300 300, Lockhart RD, Wan Chai, Hong Kong
E-pasts: info@stila.lv
Uzņēmuma reģistrācijas numurs: 78000436
Klientu apkalpošana: Pirmdiena – Piektdiena, 09:00–17:00
Saziņas forma: Klikšķiniet šeit