Biežāk uzdotie jautājumi

Piegādes un Atgriešanas Informācija

Uz kurām valstīm mēs piegādājam?

Pašlaik mēs piegādājam uz šādām valstīm:

  • Latvija

  • Lietuva

  • Igaunija

Vai piegādei ir izmaksas?

Nē, standarta piegāde ir bez maksas visiem pasūtījumiem Latvijā, Lietuvā un Igaunijā.

Cik ilgs ir pasūtījuma apstrādes laiks?

  • Pasūtījumi tiek apstrādāti 1–2 darba dienu laikā (no pirmdienas līdz piektdienai, izņemot svētku dienas).

  • Pasūtījumi, kas veikti līdz plkst. 17:00, tiek apstrādāti tajā pašā darba dienā.

  • Pasūtījumi pēc plkst. 17:00 tiek apstrādāti nākamajā darba dienā.

Kāds ir piegādes ilgums?

Aptuvenais piegādes laiks ir 7–13 darba dienas, atkarībā no galamērķa. Piegāde notiek tikai darba dienās (no pirmdienas līdz piektdienai).

Mēs sadarbojamies ar uzticamiem pārvadātājiem, tostarp:

  • Omniva

  • DHL

  • Latvijas Pasts

Vai es varu izsekot savu pasūtījumu?

Jā. Tiklīdz pasūtījums būs nosūtīts, jūs saņemsiet e-pastu ar izsekošanas numuru. Jūs varat izsekot savu sūtījumu caur pārvadātāja mājaslapu vai mūsu izsekošanas lapu sadaļā Izsekot pasūtījumam.

Ko darīt, ja pasūtījums tiek pazaudēts vai bojāts?

Pazaudēts pasūtījums
Sazinieties ar mums 7 darba dienu laikā pēc paredzamās piegādes dienas. Mēs sazināsimies ar pārvadātāju un, ja nepieciešams, nodrošināsim aizvietojumu vai atmaksu.

Bojāts sūtījums
Ja saņemat bojātu preci, nekavējoties sazinieties ar mums un pievienojiet bojājuma fotogrāfijas. Mēs nodrošināsim atbilstošu risinājumu.


Pasūtījuma maiņa vai atcelšana

Vai es varu mainīt savu pasūtījumu?
Jā, izmaiņas ir iespējamas 12 stundu laikā pēc pasūtījuma veikšanas. Pēc šī termiņa izmaiņas nevaram garantēt.

Vai es varu atcelt savu pasūtījumu?
Jā, atcelšana ir iespējama, ja pasūtījums vēl nav apstrādāts. Lūdzu, sazinieties ar mums pēc iespējas ātrāk.

Pasūtījumi nedēļas nogalēs
Pasūtījumi, kas veikti brīvdienās, tiek apstrādāti nākamajā darba dienā.


Atgriešana un Atmaksa

Kāda ir jūsu atgriešanas politika?

Jūs varat atgriezt preci 30 dienu laikā pēc piegādes, ja tā ir nelietota un oriģinālajā stāvoklī (ar visiem piederumiem un iepakojumu).

Atgriešanas izmaksas
Atgriešanas izmaksas sedz klients, izņemot gadījumus, kad prece ir bojāta vai piegādāta kļūdaini.

Kā uzsākt atgriešanu

  • Nosūtiet e-pastu uz info@stila.lv ar pasūtījuma numuru un atgriešanas iemeslu.

  • Jūs saņemsiet turpmākās instrukcijas.

  • Bojātu preču gadījumā pievienojiet skaidras fotogrāfijas.

  • Nosūtiet preci atpakaļ, kā norādīts instrukcijās.

Kad es saņemšu savu naudu atpakaļ

Nauda tiks atmaksāta 7 darba dienu laikā pēc atgrieztās preces saņemšanas un pārbaudes. Atmaksa tiks veikta ar sākotnēji izmantoto maksājuma metodi.

Nav saņemta nauda pēc 7 dienām?
Vispirms sazinieties ar savu banku vai maksājumu nodrošinātāju. Ja joprojām nav saņemts, lūdzu, sazinieties ar mums pa e-pastu info@stila.lv.

Vai es saņēmu nepareizu preci

Sazinieties ar mums nekavējoties. Mēs segsim atgriešanas izmaksas un nosūtīsim pareizo preci bez maksas.

Vai iespējama apmaiņa

Tieša preču apmaiņa nav iespējama. Jautājumu gadījumā sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu, izmantojot saziņas formu.


Kontaktinformācija

  • Uzņēmuma nosaukums: Quantumrise Group Limited

  • Adrese: Flat/RM A 12/F ZJ 300 300, Lockhart RD, Wan Chai, Hong Kong

  • E-pasts: info@stila.lv

  • Uzņēmuma reģistrācijas numurs: 78000436

  • Klientu apkalpošana: Pirmdiena – Piektdiena, 09:00–17:00

  • Saziņas forma: Klikšķiniet šeit